dinsdag 2 juli 2013

LOVE canvas

Ik ben weer aan de slag gegaan met een kleine canvas. Zo leuk om te maken. Ik heb papier in kleine stukjes gescheurd en de canvas ermee bekleed. Daarna heb ik er gesso opgedaan om de kleuren af te zwakken. 
Weer zo een geweldige Prima Marketing Doll gebruikt en deze ge paper pieced. Deze steekt nu mooi af.
De stans met LOVE is van Tim Holtz. 
Här kommer igen en canvas. Jag har rivit design papper i små bitar och klistrat det på min canvas. Sen ett lager Gesso så att färgerna blir lite mindre stark.
Jag har använd igen en Doll från Prima Marketing och paper pieced henne. Och en die från TIm Holtz "LOVE"
And yet another canvas. I took some design paper and torn it in pieces. I put some gesso on it so the colors became softer.
I used again a Prima Marketing Doll and paper pieced her. I made a tag and used a Tim Holtz die with the word LOVE.

Ik heb op internet een hele leuke kleine spiegel gevonden. 
Lilla spegeln hittade jag på internet
I found this handmirror on internet

Op sommige plaatsen  heb ik Beads pasta gebruikt. De pasta droogt doorzichtig op en er zitten kleine pareltjes in. Een heel leuk effect.
På vissa ställen har jag använd Beads paste. Det torkar upp transparant och det sitter små pärlor i.
On some spots I used Beads paste....FUN!!

Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

4 opmerkingen:

  1. zo mooi geworden, Sinikka, leuk dat spiegeltje als '' finishing touch ''!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sinikka, ich liebe deine exklusiven und außergewöhnlichen Designs (was du schon bemerkt haben dürftest *gg*). Mit diesem Werk hast du dich wieder mal selbst übertroffen. Wow-Faktor :). Alles Liebe Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een schitterende canvas gemaakt , Sinikka ! Ik kijk mijn ogen uit .... de doll is mooi ge-paper-pieced. En dan die spiegel .... en die pasta met die glimmertjes. ENIG !! Fijne dag. Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sinikka, wieder eine tolle Karte und dein Stil gefällt mir sehr. LG Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka