vrijdag 1 augustus 2014

This one is for you...DT Phunnyface

Hier komt een kleine cadeau box die ik heb gemaakt voor een man. Hiervoor heb ik de stempel "Anders is moving" gebruikt. De verhuisdoos heb ik veranderd in een cadeau. Je kunt deze stempel dus op meerdere manieren gebruiken.
Här kommer jag med en liten present ask till en man. Till denna ask har jag använd stämpeln "Anders is moving" Fast hans flyttlåda fick bli en present. Så en toppen stämpel som man kan använda på många sätt.
Today I want to show you a little gift box for a man. I used the stamp "Anders is moving" The moving box became a present instead. This is really a great stamp that you can use in different ways.
Het doosje heb ik met de Silhouette uitgesneden. Als ondergrond heb ik kraft papier gebruikt. Helaas weet ik niet meer waar het design papier vandaan komt.
Jag har använd min Silhouette för att skära ut asken. Till asken har jag använd kraft papper. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart design pappret kommer ifrån.
I used my Silhouette to make the box. I used kraft paper for it. 
In de doos is plaats genoeg voor een leuk cadeau.
Det finns tillräckligt plats för en fin present i asken
There is plenty of space for a nice present in the box
Daar het design papier vrij druk is heb ik eerst een stencil van Tim Holtz geebruikt en dan een verdunde laag van gesso. Zo komt de stempel beter tot zijn recht.
Jag har använd en Tim Holtz mask och gesso så att Anders inte försvinner i pappret som är rätt så färgglad.
The design paper is so busy that is why I used a Tim Holtz mask and some gesso. Otherwise you wouldn't see the stamp. Love the effect of it.
Het cadeau is paper pieced en Anders is ingekleurd met Faber Castell potloden
Jag har paper pieced presenten och färglagd Anders med Faber Castell pennor.
I paper pieced the gift Anders is holding and colored him with Faber Castell 

Have a fabulous day
Hugs Sinikka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka