maandag 20 oktober 2014

LO Somewhere in......

We waren dit jaar in Normandië en daar kwam ik langs een veld met bloemen. Ik wist dat ik daar passend papier voor had. Dus heb ik deze foto's speciaal daarvoor genomen.
Vi var i Normandy i år och då såg jag dessa blommor. Jag visste att jag hade fint papper hemma som skulle passa bra. Så snabbt fram med min kamera och tog dessa kort.
We where in Normandy this year and I came along a field of flowers. I knew that I had the perfect paper at home. So I just had to take those pictures.
Het papier is van Maja Design. Ik heb met deze LO meegedaan aan een Secret scrap lift. Ik was de laatste in de groep en de LO lijkt in de verste verte niet meer op de sketch ;-)
Pappret kommer från Maja Design. Och med denna LO hade jag deltagit i en utmaning. Jag var sista i gruppen med denna Secret scrap lift. Min LO liknar inte ens sketchen som första personen fick ;-)
The paper is from Maja Design. I participated in a Secret scrap lift. I was the last person in our group and the original sketch is very different from my LO ;-)
Een paar bloemen en mooie vlinders in passende kleuren. De tekst heb ik met de lettertang gemaakt.
Ett par blommor och en fin fjäril. Texten är gjord med en label maker.
Some flowers and butterflies. The text is made with a label maker.




Have a great day!!
Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

2 opmerkingen:

  1. Mooie layout en prachtige embellies heb je gekozen bij de foto's, heel toepasselijk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Dit heb je echt super gaaf gemaakt, heel mooi ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka