vrijdag 28 november 2014

CAS tag.......DT Phunnyface

Als je een giga mooie stempel hebt, bijvoorbeeld deze van Phunnyface is design papier overbodig. Dus nu een CAS kaart van mijn kant.
Om man äger en kanon fin stämpel som denna från Phunnyface behöver man inte använda design papper. Man gör helt enkelt ett CAS kort :-)
If you own a beautiful stamp, such as this one from Phunnyface, I really don't need any design paper. You just make a CAS card ;-)
Eigenlijk een CAS tag. En eens niet in kerstrood, maar mooi kerst roze.
Egentligen blev det ju inget kort men en tag rosa nuancer
The card became a tag in pretty pink instead of Christmas red
De sneeuw heb ik gemaakt met Liquid Applique.
Jag har använd Liquid Applique till snön
I used Liquid Applique for the snow effect
Ik heb de stempel Christmas Belle gebruikt en haar gekleurd met Faber Castell Polychromos
Jag har använd Jul pinglan som är färglagd med Faber Castell Polychromos
I used the stamp Christmas Belle and colored the image with Faber Castell Polychromos

I hope you like my CAS tag....
thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

2 opmerkingen:

  1. oooooooooo wat een schatje, je hebt helemaal gelijk, deze stempel heeft helemaal niets nodig hij is sooooooooo cute, ik vind je tag geweldig

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like your CAS tag very much! Mooi weer en juist leuk dat je geen rood hebt gebruikt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka