zondag 16 november 2014

Until you spread your wings

Tijdens het opruimen kwam ik in een la dit papier tegen. Je raad het al....het opruimen werd opgeschoven. Ik ben ook zo gauw afgeleid als ik hobby materiaal zie :-)
Sist när jag tänkte städa mitt pyssel rum hittade jag detta design papper. Nu kan ju gissa att det blev bara en tanke....det med städningen. 
The other day I thought I could clean up my craft room but then I did find this design paper. So cleaning became crafting instead :-)
Deze kaart heb ik voor iemand gemaakt die een sprong in het diepe waagt......ja want eens moet je toch durven. Ze heeft inmiddels de kaart ontvangen en was er erg blij mee.
Detta kort har jag gjord till en vän som vågar att deltar i en kul sak nästa år. Hon har redan fått kortet och hon tyckte om det
I made this card for a friend. She really liked the card.
De kooi met vogel is een stans van Tim Holtz. En de tekst is van een sheet van Dyan Reaveley
Buren med fågeln är en die från Tim Holtz. Och texten kommer från Dyan Reaveley
The bird and cage are from Tim Holtz and the text stamp is from Dyan Reaveley

Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

2 opmerkingen:

  1. Haha, die afleiding herken ik wel Sinikka. Je hebt wel een hele mooie en toepasselijke kaart gemaakt. Gaaf met die tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Haha herkenbaar van dat spullen tegen komen lollll.
    Wel een hele gave kaart heb je met dit mooie papier gemaakt ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka