zaterdag 31 januari 2015

Gift bag Happy Birthday

Zitten jullie klaar voor tasje 4? Ik hoop het van wel. Ik denk dat dit een van mijn favorieten is.
Ik weet niet of het de combinatie is of de structuur of de kleuren. Enfin...ik laat het jullie wel zien en dan kunnen jullie mee oordelen.
Är ni redo för en till påse? Hoppas att ni vill se så många påsar, detta är nummer 4. Tror nog att denna är min favo. Jag vet inte varför, kanske färgerna, strukturen. Vad tycker ni om denna påse?
Are you ready for another craftbag? I hope so because this is number 4. I really love this bag. I don't know why. Perhaps die colorcombination, the structure or..... What do you think?
Ik heb eerst de tas met gesso with gemaakt. Daarop heb ik tissue paper geplakt. Daarna in de wilde weg structuurpasta aangebracht. 
Först har jag lagt på ett lager av vit gesso. På det en bit med tissue paper. När det hade torkat har jag använd struktur pasta. Jag har denna gång inte använd en stencil. Bara ur fri hand.
I did put a layer of white gesso on the bag and some tissue paper. After it dried I took some structure paste and put it on without a stencil. 
Daarna heb ik het droog geföhnd waardoor de pasta nog eens dikker werd door de bellen die ontstonden.
Jag har torkat pastan med föhnen och då blev det tjockare och bubblig. Jätte fin effekt.
I used my heating tool to dry the paste and I got some great bubbles in the past. Like the effect
Daarna heb ik met Distress ink de kleuren aangebracht.
Jag har använd distress ink
I used distress ink as a color medium
Daarna op de verhoogde delen nog clear embossing poeder aangebracht. 
Sen har jag använd clear embossing pulver för att få mera struktur.
I used on the paste even clear embossing powder.
Het hart is gestanst met een Tim Holtz stans en uit glitter foam. De randen heb ik zwart gemaakt. De tekst en de vlinders zijn van Unique. 
Hjärtat är en die från Tim Holtz och jag har stansat ut det ur glitter foam. Ränderna har jag chalkat svart. Texten och fjärilar är från Unique Hobby 
I used the heart die from Tim Holtz and die cut it out of glitter foam. I put some black soot on the edges.
The text and the butterflies are from Unique Hobby.

I hope you did get some inspiration
Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka