woensdag 20 januari 2016

Wanderlust journal prompt #2

Wat is het wat ik werkelijk wil.......

Zo luidde de tweede opdracht van het Wanderlust boek.
Daar ik geen wensen heb op het moment, kan het alleen betekenen dat ik gelukkig ben.
Hier gaat dan ook mijn pagina over.
Ik heb eerst een laag gesso aangebracht over de pagina van mijn home made kranten journal.
Daarna heb ik wit cardstock in repen gesneden en deze gevlochten. Met Dylusion paint vrolijke kleuren aangebracht.  ( haar kleuren zijn altijd vrolijk )
Voor het woord happy een Tim Holtz stans gebruikt en de journal gestempeld.


Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

1 opmerking:

  1. Hier ben ik weer! :-) Mooi is dit, zeg! Blijf er naar kijken, zulke vrolijke kleuren, die hebben grote aantrekkingskracht!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka